Bella Vita Beek

Geachte ondernemer,

Bella Vita BEEK is sinds januari 2018 een kleinschalige dagbesteding. Graag willen wij u vanuit deze wetenschap benaderen voor het volgende:

De missie van Bella Vita Beek is kleinschalige dagbesteding aanbieden waar de cliënt centraal staat, dat we mensen een mooie en zinvolle dag kunnen bieden. Bij ons staat gezelligheid, thuis voelen en vooral het samen zijn voorop! We willen mensen uit het sociale isolement halen en/of houden en hierdoor mensen nader tot elkaar brengen.

Het vertrekpunt is wat iemand wel nog kan vanuit zijn of haar eigen kracht. Het stimuleren van zijn of haar kwaliteiten en deze zoveel mogelijk tot stand te laten komen. We proberen iedereen op een leuke manier te stimuleren om deel te nemen aan verschillende activiteiten. Achter onze activiteiten zit altijd een doordachte reden om het functioneren van onze gasten zo optimaal mogelijk te maken. Door bovenstaande proberen we de zelfredzaamheid te stabiliseren waardoor mensen langer in staat zijn om thuis te kunnen blijven wonen.

Bella Vita Beek zet zich in voor senioren met somatische aandoeningen, psychogeriatrische klachten, lichamelijke of zintuiglijke klachten, chronisch zieken en/of psychische klachten. Door diagnose overstijgende doelgroepen te combineren kunnen mensen van en met elkaar leren. Hierdoor staat de persoon centraal in tegen stelling tot het ziektebeeld van iemand.

Onze doelgroep is meestal afhankelijk van duur taxivervoer i.v.m. mobiliteitsbeperkingen. Om dagelijks de cliënten uit onze regio (Westelijke Mijnstreek) het vervoer aan te kunnen bieden, heeft Bella Vita Beek besloten dit in eigen beheer te doen met de nodige vrijwilligers die op de bus rijden. Hiervoor doen we een beroep op u.

Wij bieden uw bedrijf de mogelijkheid om uw bedrijfslogo of bedrijfsnaam op de nieuwe bus te plaatsen. Op deze manier draagt u uw logo op een leuke en originele manier naar buiten en daarnaast draagt u bij aan een belangrijk maatschappelijk project. En niet op de laatste plaats zorgt u mede ervoor dat senioren uit het sociale isolement komen.

Voor informatie, reactie of vragen kunt u direct contact opnemen met de projectleiders mw. Ilona Timmer, telefoon: 0612514674 of via email: Ilona.timmer@stichtingmvi.nl

Hopende op een positieve reactie.

Mettie Bakker

Voorzitter Stichting MVI