Ondernemers ondersteunen nieuwe Zorgbus ContourdeTwern!?

Stichting Mobiliteit Voor Iedereen en Welzijnsorganisatie ContourdeTwern hebben de krachten gebundeld om per 1 januari 2016 te kunnen beschikken over een nieuwe Opstapbus.
Door de enorme veranderingen in de zorg, waardoor het voor een steeds groter wordende groep zorgafhankelijke mensen, ouderen onmogelijk wordt om nog deel te nemen aan sociaal belangrijke activiteiten is de vraag naar een Opstapbus groter en groter geworden.
De nieuwe Opstapbus zal o.a. dagelijks in Tilburg en directe omgeving worden gebruikt om uitstapjes te maken, om samen boodschappen te kunnen gaan doen waardoor vele kwetsbare mensen weer een zinvolle dagbesteding krijgen. Tevens zijn de sociale contacten die voortkomen uit het gebruik van de nieuwe Opstapbus voor de gebruikers van onschatbare waarde.
Om deze nieuwe zorgbus te kunnen realiseren willen we een beroep doen op u als Tilburgse ondernemer. Waar u jarenlang deze steeds groter wordende groep zorgafhankelijke mensen als klant of doelgroep heeft gehad en veel zakelijk plezier hopen we dat u nu ons wilt ondersteunen.
Middels het plaatsen van uw bedrijfslogo op de nieuwe Zorgbus kunt u het mogelijk maken dat deze Zorgbus per 1 januari ingezet kan gaan worden. Inmiddels hebben we al een aantal sociaal maatschappelijk betrokken Tilburgse bedrijven als deelnemers mogen begroeten:
Fietswereld Erwin Mols, Partycentrum De Romein, Progroup Tilburg, Mantelzorg Tilburg, van Woerkom Tandprotetische Praktijk, MJS Bruidsmode, Stadschouwburg Tilburg.
Vindt u het ook belangrijk dat kwetsbare mensen een zinvolle dagbesteding moeten kunnen hebben? Ben u sociaal maatschappelijk betrokken binnen Tilburg? Reageer dan nu door te bellen met projectleider Dhr. Edwin Kock (06-24525635) of via mail: info@stichtingmvi.nl.
U kunt als bedrijf dit sociaal belangrijke project ondersteunen door uw bedrijfslogo te plaatsen, u krijgt een bedrijfspresentatie op onze sociaal maatschappelijke website: www.stichtingmobiliteitvooriedereen.nl en kunt het project al ondersteunen vanaf een jaarbedrag vanaf 350,00! (incl. opmaak, materiaal en plaatsen logo!)
Helpt u ons mee om vele zorgafhankelijke mensen weer een zinvolle dagbesteding te kunnen bieden!
Met vriendelijke groeten,
Mettie Bakker (voorzitter Stichting MVI)

Heeft u bedrijf interesse om dit belangrijke project te ondersteunen neem dan nu contact op met Projectleider Edwin Kock (info@stichtingmvi.nl of 06-24525635).

Project foto's

Laatste ontwikkelingen