logo

Stichting Mobiliteit Voor Iedereen en Herbergier Ede hebben de krachten gebundeld om te kunnen beschikken over een rolstoelbus.

Het huren van een rolstoelbusje is tegenwoordig erg duur. Hierdoor is het voor Herbergier Ede onmogelijk geworden om betaalbare uitjes voor cliënten te organiseren. Door deze hoge kosten is het voor de cliënten immers niet meer betaalbaar. Leuke activiteiten buitenshuis organiseren gebeurt dus steeds minder, maar ook bijvoorbeeld individuele familiebezoekjes van cliënten zijn door de hoge kosten steeds moelijker te realiseren. De cliënten komen hierdoor steeds verder van het gewone leven af te staan.

Stichting Mobiliteit Voor Iedereen (MVI) zet zich samen met Herbergier Ede in om te zorgen dat deze steeds groter wordende groep kwetsbare ouderen uit uw regio, toch weer leuke zinvolle, maar vooral ook betaalbare uitstapjes kunnen gaan maken. Vanaf mei 2017 hoopt Herbergier Ede daarom te kunnen beschikken over een 9-persoons (rolstoel)bus die ingezet wordt voor alle cliënten.

De bus zal tevens gedeeld worden met andere zorginstellingen in de regio zodat hij flink gebruikt zal gaan worden.

Om deze rolstoelbus te kunnen realiseren willen we een beroep doen ondernemers.
Middels het plaatsen van uw bedrijfslogo op de rolstoelbus kunt u het mogelijk maken dat deze rolstoelbus ingezet kan gaan worden.

Zo is uw bedrijf op een sociaal maatschappelijke en opvallende wijze zichtbaar in uw regio.

Tevens krijgt u een vermelding (met een doorlink naar uw website) op de website van Herbergier Ede en Stichting MVI bij de informatie over de rolstoelbus en brengen we het project en uw deelname onder de aandacht bij de lokale media.

Namens vele zorgafhankelijke mensen, Herbergier Ede en Stichting MVI willen we u alvast danken voor uw aandacht en tijd, en wij hopen dat u dit belangrijke project wilt ondersteunen.

Vindt u het ook belangrijk dat kwetsbare mensen een zinvolle dagbesteding moeten kunnen hebben? Reageer dan nu door te bellen met projectleider Iris Hielkema (06-15054275) of via mail: iris.hielkema@stichtingmvi.nl.

Deelnemende bedrijven