Geachte Heer/Mevrouw,

Ieder mens wordt geboren met kwaliteiten en talenten. Iedereen heeft recht op gelijke kansen en mogelijkheden om volwaardig deel te nemen aan de maatschappij en om toekomstdromen waar te maken. Onze dagbesteding bevordert de zelfredzaamheid van de cliënt en het komen tot volwaardig burgerschap, door een bijdrage te leveren aan de maatschappij. Zo zijn wij op diverse plekken binnen Breda, Teteringen, Oosterhout,en omgeving te vinden. Onze cliënten helpen ondernemers en verenigingen met kleine onderhoudsklusjes, het draaien van een bardienst in een buurthuis, knutselen op een kinderdagverblijf, helpen bij een schoolbibliotheek .

Door de vele veranderingen in de zorg hebben wij al onze financiële middelen nodig om onze cliënten te begeleiden. Wij hebben daardoor geen financiële ruimte meer over, om een eigen bus te financieren. Deze bus is echter wel noodzakelijk, om onze cliënten naar de verschillende dagbesteding locaties te brengen.

Samen met stichting MVI. Trachten we om een 9 personenbus te realiseren, zodat onze cliënten hun bijdrage kunnen blijven leveren aan de maatschappij. Om deze nieuwe bus te kunnen gaan inzetten doen we een beroep op u als ondernemer uit de regio. Stichting MVI biedt u de mogelijkheid om uw bedrijfslogo of uw bedrijfsnaam op de nieuwe bus te laten plaatsen. Zo presenteert uw bedrijf zich op sociaal maatschappelijk, opvallende en passende wijze in de regio Breda, Teteringen, Oosterhout. Daarnaast zullen wij zorgen dat uw deelname ruimschoots bekend wordt gemaakt via verschillende social media.

Voor vragen, reacties of het maken van een afspraak om het project persoonlijk toe te lichten, kunt u contact opnemen met projectleidster Dagmar Bos via onderstaande contactgegevens.

Namens onze cliënten en Stichting MVI willen we u alvast bedanken voor uw tijd en aandacht en hopen wij, dat u dit project kunt ondersteunen.

Met vriendelijke groeten,

Melanie Janssens / Ilse Verwijmeren                  Dagmar Bos

Begeleider Team Uniek                                         dagmar.bos@stichtingmvi.nl

www.teamuniek.nl                                                 06-41121252

Deelnemende bedrijven

Hofland en Roovers, Oosterhout.
Bon Sang, Teteringen.
Fos Financieel en Fiscaal, Teteringen.
Beren, Oosterhout.
Discus Ad Gorisse, Oosterhout.
Visumdienst, Breda.
Waterblock BV, Breda.
Mobiele werkplaats Verdaasdonk, Breda.
Ad Leijten Transport BV, Breda.
Memoria Music Group, Breda.
Retail Experts, Oosterhout.
Pluc People BV, Breda.
Kantoor P, Breda.

Thysia, Breda.
Autobedrijf Goos, Breda.
Cafe de pint, Breda.
Open-up/Fun kidz, Breda.
Autobedrijf Hoefnagel, Oosterhout.
AE Industries, Breda.
Infinite Simulation Systems, Breda.
BNP Paribas Cardif, Oosterhout.
Breda Loungeroom, Breda.
Destec BV, Breda.
KoDa Woningebeheer, Breda.
Remat BV, Breda.
Strijkservice Prinsenbeek, Prinsenbeek.
SGEOV BV Graanbeurs Breda, Breda.
Verfhandel Prinsenbeek, Prinsenbeek.
A&R Promotions, Oosterhout.

Lood Interieurbouw, Breda.
Van Oene Medisch-Psychologisch advies, Breda.
Zorgober, Breda.
RBP, Breda.
Audio Video Van Gils, Prinsenbeek.
Kinderdagverblijf de Pandabeertjes, Breda.
Team Netlight, Oosterhout.
Autobedrijf Greto, Breda.