Zorgbus Boeijend Huys

Bosscheweg 104
5056 KD Berkel-Enschot

Tel: 085-4014130

Zorgorganisatie Boeijend Huys neemt nieuwe Zorgbus regio Baarle Nassau – Waalwijk in gebruik.

Voor vele zorgafhankelijke mensen uit de regio Baarle Nassau – Waalwijk is het door de enorme veranderingen binnen de zorg, maar ook door de vele verdwenen opstappunten van het openbaar vervoer onmogelijk geworden om nog deel te kunnen nemen aan sociaal belangrijke activiteiten als vervoer naar dagbesteding, sociale werkplaats, zorgboerderij, uitstapjes of gewoonweg het doen van boodschappen.

Middels het inzetten van een nieuwe Zorgbus vanuit zorgorganisatie Boeijend Huys kunnen vele kwetsbare mensen nu weer een zinvolle dagbesteding krijgen.’
De bus zal dagelijks ingezet worden om zorgafhankelijke mensen uit de regio op te halen en brengen naar vele activiteiten. Ook kunnen mensen uit de regio gebruik gaan maken van deze maatschappelijke bus om bijvoorbeeld gezamenlijk boodschappen te doen. De nieuwe bus beschikt ook over een 2-tal rolstoelplaatsen zodat mindervalide mensen ook gebruik kunnen maken van deze zorgbus.

Deze zorgbus is tot stand gekomen met de hulp van vele sociaal betrokken bedrijven uit de regio (zie lijst) . Namens alle gebruikers en onze stichting willen we u allen hartelijk danken hiervoor.

De komende weken-maanden zal zorgorganisatie het Boeijend Huys via verschillende media aangeven wat de mogelijkheden zullen zijn en waar u zich kunt aanmelden. Een samenwerking met welzijnsorganisatie Thebe zal ervoor zorgen dat de bus breed gedragen ingezet kan gaan worden in de regio.

Mocht u middels het plaatsen van uw bedrijfslogo en bedrijfspresentatie interesse hebben om dit sociaal maatschappelijke project te ondersteunen meldt u dan nu aan. Al voor een jaarlijks bedrag vanaf 350,00 kan u het project ondersteunen. Voor informatie over de mogelijkheden kunt u contact opnemen met secretaris Edwin Kock, tel: 06-24525635 of info@stichtingmvi.nl. Er zijn nog een aantal mooie plaatsen vrij. De Zorgbus zal dagelijks rijden in de regio Baarle Nassau t/m Waalwijk

Voor informatie over de zorgbus kunt u contact opnemen met Dhr. Patrick van Boeijen: 085-4014130 of info@boeijendhuys.nl

Boeijend Huys: 085-4014130

Deelnemende bedrijven