Zorgcentra De Betuwe

Stichting Mobiliteit Voor Iedereen en Zorgcentra de Betuwe hebben de krachten gebundeld om te kunnen beschikken over een nieuwe rolstoelbus.

Het huren van een rolstoelbusje is tegenwoordig erg duur. Hierdoor is het voor Zorgcentra De Betuwe onmogelijk geworden om betaalbare uitjes voor cliënten te organiseren. Door deze hoge kosten is het voor de cliënten immers niet meer betaalbaar. Leuke activiteiten buitenshuis organiseren gebeurd dus steeds minder, maar ook bijvoorbeeld individuele familiebezoekjes van cliënten zijn door de hoge kosten steeds moelijker te realiseren. De cliënten komen hierdoor steeds verder van het gewone leven af te staan.

Stichting Mobiliteit Voor Iedereen (MVI) zet zich samen met Zorgcentra De Betuwe in om te zorgen dat deze steeds groter wordende groep kwetsbare ouderen uit onze regio, toch weer leuke zinvolle, maar vooral ook betaalbare uitstapjes kunnen gaan maken. Vanaf september 2016 hoopt Zorgcentra De Betuwe daarom te kunnen beschikken over een nieuwe 9-persoons (rolstoel)bus die ingezet wordt voor alle cliënten van al onze negen locaties in de regio Rivierenland.

Om deze nieuwe bus te realiseren, doen we een beroep op u als ondernemer uit de regio. We bieden u de mogelijkheid om uw bedrijfslogo op de nieuwe bus te plaatsen. Zo is uw bedrijf op een sociaal maatschappelijke en opvallende wijze zichtbaar in onze regio. Tevens bieden wij u de mogelijkheid om zowel op de website van Zorgcentra De Betuwe een logo te plaatsen bij de informatie over de rolstoelbus en brengen we het project en uw deelname onder de aandacht bij de lokale media.

Namens vele zorgafhankelijke mensen, Zorgcentra De Betuwe en Stichting MVI willen we u alvast danken voor uw aandacht en tijd, en wij hopen dat u dit belangrijke project wil ondersteunen.

Om deze nieuwe rolstoelbus te kunnen realiseren willen we een beroep doen ondernemers.
Middels het plaatsen van uw bedrijfslogo op de nieuwe rolstoelbus kunt u het mogelijk maken dat deze rolstoelbus ingezet kan gaan worden
Vindt u het ook belangrijk dat kwetsbare mensen een zinvolle dagbesteding moeten kunnen hebben? Reageer dan nu door te bellen met projectleider Iris Hielkema (06-15054275) of via mail: iris.hielkema@stichtingmobiliteitvooriedereen.nl.

Deelnemende bedrijven

NoutDesign, Buren