Roebroek Hoeve

Geachte Heer/Mevrouw.

Stichting Mobiliteit Voor Iedereen en de zorgboerderij A gen Ling uit Nuth hebben de krachten gebundeld om te kunnen beschikken over een nieuwe zorgbus.

Om per eind Januari 2018 dagelijks cliënten en vele ouderen uit de omgeving Nuth, dit te kunnen bieden, doen we een beroep op u..
Tot nu toe hebben we onze cliënten zelf het vervoer laten regelen. Maar nu we een andere weg inslaan om ouderen vanuit een zorginstelling de kans te bieden om te genieten van de dieren en het buitenzijn op de boerderij, willen we het vervoer zelf gaan doen. Zo kunnen we makkelijker en meer mensen gelukkig maken en een plezierige dag bezorgen bij ons.
Door de vele veranderingen in de zorg en bezuinigingen wordt het steeds moeilijker om het vervoer van onze cliënten en voor de groepen ouderen die we willen ontvangen op onze boerderij. Dit is dan voor dagbesteding (cliënten) en extra activiteit ( ouderen) om zo te zorgen dat deze kwetsbare groep mensen niet vereenzaamt.

Voor informatie, reactie of vragen kunt u direct contact opnemen met Mettie Bakker op info@stichtingmvi.nl
Namens ons willen wij u alvast danken voor uw  aandacht en tijd, wij hopen dat u dit belangrijke project wil en kan ondersteunen, zodat wij deze unieke en sociaal maatschappelijke vervoersdienst kunnen blijven aanbieden.

Met vriendelijke groet,                                     Clarina, Peter en Max Roebroek
Mettie Bakker                                                     Roebroekhoeve, Zorgboerderij A gen Ling
Voorzitter Stichting MVI                                  06-53126963 of 06-23841484

Deelnemende bedrijven

F-Line, Schimmert.
Landbouw Onderdelen Bank, Schinnen.
Bloemen & Planten Van de Ven, Nuth.
Meer dan Bloemen, Nuth.
PaletteCAD, Nuth.
M.Frenken, Ulestraten.
Verhey Vlees BV, Nuth.
Praktijk Van Oosten, Nuth.

Brouwers Installaties en Dakwerken BV, Sint Geertruid.
Automobielbedrijf Jo ten Oever BV, Nuth.
Jacobs Vormgeving, Nuth.
Rivaba Automotive, Nuth.
Mobiel Car Cleaning, Nuth.
Frissen Groen Techniek BV, Valkenburg.
Accountantskantoor Schoonbrood, Schinnen.

Diergezondheidscentrum Nicolai, Nuth.
Peter de Vor Makelaardij, Hulsberg.
Budget Balloons Nuth, Nuth.
Jumbo Nuth, Nuth.
Manege Houben, Schinnen.
Loonbedrijf Timmers, Schimmert.
Autoschade Rubin Vranken, Maastricht-Airport.