VIVISOL levert sinds 1995 apparatuur en toebehoren voor de respiratoire thuiszorg. Dit wil zeggen dat we CPAP-apparatuur en MRA-beugels leveren voor de behandeling van slaapapneu, zuurstofvoorzieningen voor mensen die extra zuurstof nodig hebben, en beademingsapparatuur voor ademhalingsondersteuning thuis. Naast deze zaken, leveren we bovenal zorg.

We leveren in de thuissituatie, maar ook in ziekenhuizen en verpleeghuizen. Voor een uitgebreide instructie nemen we graag de tijd. We zijn landelijk actief en daarom snel ter plaatse wanneer nodig. Daarnaast zijn we 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Onze Customer Service is grondig opgeleid en daardoor een prima ondersteuning op afstand: als vraagbaak, als coach en als meedenker voor de beste oplossingen bij problemen of storingen.

We zijn ons er van bewust dat we vaak werken in situaties die voor onze patiënten en hun naasten onplezierig of verdrietig zijn. Daarom nemen we graag zorgen weg, en werk uit handen. Zo kan de patiënt zich richten op het slagen van de therapie en gebruik maken van de vrijheid die daarmee ontstaat. Wat dit inhoudt, is voor iedereen verschillend. De ene patiënt kan letterlijk het leven weer aan omdat de behandeling van slaapapneu succesvol is. De ander gaat weer eens op vakantie naar haar favoriete plekje omdat VIVISOL ook daar zuurstof voor haar levert. Soms betekent een voorziening van VIVISOL dat iemand thuis kan blijven wonen in plaats van in een verpleeghuis. Voor een ander brengt zuurstofapparatuur verlichting in de laatste levensfase.

Wij zijn trots dat we deze bijdrage mogen leveren.

VIVISOL en het zorgbusproject
Deelname aan het zorgbusproject van Forian Zorg en Vervoer betekent voor VIVISOL een hele mooie mogelijkheid om het doel van de eigen dienstverlening: “meer leven in je dag” een extra impuls te geven. Stichting de Wever, letterlijk in onze achtertuin te Tilburg, is voor ons al jaren een belangrijke klant en we vinden het een hele mooie gedachte dat de zorgbus de bewoners in de gelegenheid stelt regelmatig een uitstapje te maken. Natuurlijk zijn alle aspecten van de dagelijkse zorg, waaronder voor sommige bewoners ook het gebruik van medicinale zuurstof valt, heel belangrijk, maar het is goed om te zien dat het, ook wat betreft de Wever, daar niet bij blijft. Reden voor ons om dit sympathieke project van harte te steunen. Wij wensen de bewoners van de Wever dan ook veel mooie uitstapjes met de Zorgbus toe!

IMG_3705 DSC_5784_bewerkt-1 DSC_5771_bewerkt-1 DSC_5720_bewerkt-1