Samen Zorgen Heteren neemt zorgbus in ontvangst

Stichting Samen Zorgen in Heteren heeft woensdagmiddag onder toeziend oog van ouderen, sponsoren en belanghebbenden de zorgbus feestlijk in ontvangst genomen. Edwin Kock overhandigde de sleutel sleutel aan de zorginstelling.

De gemeenschapsruimte van Liefkenshoek, onderdeel van Stichting Samen Zorgen, zat woensdag bomvol mensen toen het grote moment daar was. langer dan een jaar is er aan vooraf gegaan voordat de bus gerealiseerd kon worden. Uiteindelijk zijn meer dan 90 verschillende sponsoren en donateurs samen verantwoordelijk voor de realisatie van het zorgvervoer.

Het bestuur van Samen Zorgen sprak haar dank uit aan iedereen die bijgedragen heeft aan de bus. Ook Stichting MVI was blij dat het project lokaal breed werd gedragen. Kock: “Zonder deze ondernemers zouden veel mensen sociale contacten kwijtraken. Op deze manier krijgt het leven echt weer zin voor mensen. Dat is mede door jullie mogelijk gemaakt. Bedankt!”, aldus de secretaris van Stichting MVI.

Na het dankwoord en een stukje gebak, gingen de ouderen en sponsoren buiten een blik werpen op de gloednieuwe bus. De reacties waren louter positief. Naderhand werd er nog een groepsfoto gemaakt en werden alle bedrijfsnamen- en logo’s goed ge├»nspecteerd door de ondernemers.