We spraken met Charlot Halmans, verantwoordelijk voor de marketing van ’t Zusje. Zij is al vanaf het begin af aan betrokken bij de samenwerking tussen Stichting MVI en ’t Zusje.

Avondvullend bourgondisch genieten, dat is een avond bij ’t Zusje. Gezellig samenzijn in een huiselijke sfeer en genieten van versbereide kleine gerechtjes, die je de hele avond kunt bestellen. Zij nemen de hele avond de tijd voor je om je in de watten te leggen.

Met 32 restaurants zit ’t Zusje door het hele land verspreidt. Nét als Stichting MVI, zo heeft elk restaurant wel een uiting in die regio op één van onze bussen.

Waarom zijn ze partner geworden?

Charlot geeft aan: “Het doel sprak ons direct enorm aan. Het helpen van eenzame ouderen door het vervoer naar bijvoorbeeld hun dagbesteding te ondersteunen.” Zij vinden het belangrijk om een bijdrage te leveren aan een duurzame wereld, waarbij ook degenen die het minder goed hebben gesteund worden.

Om hieraan vorm te kunnen geven is een speciaal fonds, de ’t Zusje Foundation in het leven geroepen. “Met onze eigen foundation zetten wij ons graag in voor goede doelen, om een steentje bij te dragen aan de maatschappij. Zo hebben wij ook het Prinses Maxima gesteund. Ook een doel dat erg goed past binnen onze filosofie”, aldus Charlot.

En ze doen nog zoveel meer voor ons!

Heb je die mooie actie vorig jaar voorbij zien komen? Met een moeilijke tijd door Corona achter de rug, heeft ’t Zusje zodra de restaurants weer open mochten een veilingactie gehouden voor onze stichting.

Zo konden mensen bieden op een tafeltje inclusief een VIP behandeling. Niet alleen konden deze gasten genieten van het heerlijke eten, ook werden zij opgehaald door de bussen van Stichting MVI! ’t Zusje heeft met deze actie incl. een aanvulling vanuit ’t Zusje foundation een bedrag opgehaald van 10.000,-!! Allemaal voor onze stichting. En natuurlijk eigenlijk allemaal voor de eenzame ouderen. Zodat zij nét als hun gasten, met onze ‘VIP’ bussen vervoerd worden naar hun dagje uit.