Gesteund project:
info@ajansenbv.com
Uitgelicht bedrijf:

A. Jansen B.V.

Algemene informatie Bedrijf Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

A. Jansen B.V. biedt concrete oplossingen op het gebied van sloop, infra, recycling, beton en transport. Al onze diensten zijn circulair aan elkaar verbonden om onze klanten optimaal te kunnen bedienen. Maar, al dat bouwen is niet vrijblijvend. Omdat grondstoffen en energievoorraden steeds schaarser en duurder worden, zullen we anders om moeten gaan met onze natuurlijke bronnen. Dit besef zit er bij A. Jansen al bijna 50 jaar in. Als familiebedrijf vinden we dat we niets te verspillen hebben. Slim en duurzaam ondernemen gaan bij ons vanaf dag één hand in hand. Waar anderen puin en afval zien, zien wij kansen. Kansen die we omzetten in daden: - Zo ontmantelen wij met zorg oude gebouwen en geven wij de restmaterialen een nieuwe waarde; - Maken we vervuilde grondsoorten geschikt voor hergebruik; - Recyclen we niet alleen grond en puin, maar ook metaal en kunststof; - Leggen we niet alleen nieuwe wegen aan, maar onderhouden we ook bestaande; - Maken we hoge kwaliteit beton met gecertificeerde secundaire grondstoffen; - En besparen we tijd en brandstof door met eigen transport schakels in de circulaire keten te verbinden. Kansen zien en benutten heeft ons gebracht waar we nu zijn; een bedrijf waar ruim 350 betrokken medewerkers elke dag gedreven worden om de beste oplossingen te leveren voor de bouw-, infra-, en recyclingsector. We maken duurzaamheid bereikbaar en betaalbaar zonder in te leveren op kwaliteit of levertijd. Maatschappelijk verantwoord ondernemen is voor A. Jansen B.V. een vanzelfsprekendheid. Wij streven naar een bedrijfsvoering met respect voor People, Planet en Profit. Naast duurzaamheid spelen andere MVO-pijlers een belangrijke rol - zoals de veiligheid en talentontwikkeling van onze mensen, maar ook sociaal ondernemerschap. Zo zijn wij PSO (Prestatieladder Socialer Ondernemen) gecertificeerd en sponsoren wij verenigingen en evenementen met een sterk sociaal karakter.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Topsport for Life verbetert het leven van mensen met een levensbedreigende ziekte op verschillende manieren. De daadkracht en de echte doeners-mentaliteit van de stichting spreekt ons enorm aan en is ook herkenbaar voor organisatie. De verbondenheid die wij voelen is de reden waarom wij Topsport for Life ondersteunen met het zorgbusproject.