Gesteund project:
Project:
Uitgelicht bedrijf:

BAS Group

Algemene informatie Bedrijf Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

Bas Group heeft MVO hoog in het vaandel staan. Wij dragen de wereld om ons heen een warm hart toe. MVO betekent echter niet alleen zorgen voor minder uitstoot. Het betekent ook innoveren en investeren. In mensen, in oplossingen, in veiligheid, in de maatschappij en in techniek. BAS Group ondersteunt o.a. sociaal maatschappelijke projecten omdat iedereen recht heeft op een eerlijke kans.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Wij ondersteunen sociaal maatschappelijke projecten die actief zijn in de regio en transport gerelateerd zijn. Het Zorgbusproject is een mooi initiatief, omdat juist voor deze doelgroep een bezoek aan de dagbesteding, de zorgboerderij of andere sociale activiteiten van groot belang is. Eenzaamheid is meer dan ooit een maatschappelijke dreiging. Met onze deelname dragen we een steentje bij om sociale relaties en activiteiten voort te zetten.