Gesteund project:
info@belona.nl
Uitgelicht bedrijf:

Belona B.V.

Algemene informatie Bedrijf Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

Belona is onderdeel van Optimum Group, Optimum Group houdt zich sinds jaar en dag bezig met maatschappelijk verantwoord ondernemen. Duurzaam ondernemen betekent duidelijke keuzes maken. Dat doet de Optimum Group op vijf belangrijke gebieden die allemaal draaien om planet, people en profit. Mensen maken voor ons het verschil. We zorgen voor voldoende kansen op het gebied van persoonlijke ontwikkeling. De kansen die we creëren leverden ons de titel ‘Beste werkgever van de gemeente Enschede’ op. Ook werken we samen met Werkplein en UWV om nieuwe kansen te realiseren. Bezoek onze website om te zien wat we nog meer doen om maatschappelijk verantwoord te ondernemen!

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Onze maatschappelijke betrokkenheid tonen we op lokaal, regionaal en landelijk niveau. Lokaal sponsoren we goede doelen, zoals een sponsorloop voor de ziekte van Duchenne. Op nationaal vlak sponsoren we Staatsbosbeheer via Club Groeneveld, een netwerk voor vooruitstrevende leiders van grote organisaties. Vandaar dat we het een mooie kans vinden om ook het Zorgbusproject te ondersteunen om zo bij te dragen aan mobiliteit voor iedereen!