Gesteund project:
info@boag.com
Uitgelicht bedrijf:

BOAG Advies en Management

Algemene informatie Bedrijf Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

BOAG Advies en Management is een advies- en managementbureau voor bouw en vastgoed. Maatschappelijk verantwoord ondernemen is bij ons de norm; wij hebben oog voor milieu, mens en maatschappij. Drie facetten die in onze beleving heel nauw met elkaar verbonden zijn en sterk op elkaar doorwerken. Eén van de kernwaarden van BOAG is betrokkenheid, bij onze opdrachtgevers én bij de eindgebruikers. Een project is voor ons pas succesvol als die partijen tevreden zijn en in de praktijk ook het gebruikscomfort ervaren dat wij, ook namens onze opdrachtgever, hebben nagestreefd. Dat geldt in alle sectoren waarin BOAG actief is en zéker ook waar het gaat om zorgvastgoed.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Met elkaar moeten we zorgen voor goede zorg. Bij BOAG is het aandachtsgebied in de eerste plaats zorgvastgoed en de ondersteuning van de ontwikkeling van passende zorghuisvesting. Wij steunen het mooie initiatief om met de aanschaf van rolstoelbussen de dagbestedingsfaciliteiten toegankelijk te maken voor een bredere groep kwetsbare personen .