Gesteund project:
info@bcs-breda.nl
Uitgelicht bedrijf:

Bosch Car Service Breda, autobedrijf L. Goverde

Algemene informatie Bedrijf Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

Ja, wij als autobedrijf L. Goverde vinden Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk. Wij sponsoren 2 voetbal jeugdteampjes bij 2 voetbalclubs in deze omgeving (Breda en Teteringen), een tennisvereniging (Breda) en stichting rolstoelcarnaval (Breda). Per 31-12-2019 doen wij mee aan het Zorgbusproject in Chaam.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

We zitten zelf in de mobiliteitsbranche en autorijden is voor vele belangrijk. Dit kan zijn voor de boodschappen, naar sportverenigingen, de kinderen ophalen. Toch is dit niet voor iedereen mogelijk want autorijden kost nu eenmaal veel geld. MVI heeft aangegeven hoe belangrijk het is dat mensen niet geisoleerd worden en dat toch men mogelijkheden krijgt aangeboden voor vervoer, wat voor hun noodzaak is en voor andere misschien juist de normaalste zaak van de wereld. We hopen door dit project te steunen dat men weer een stukje vrijheid terugkrijgt.