Gesteund project:
Project:
Uitgelicht bedrijf:

Checkdone IT B.V.

Algemene informatie Bedrijf Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

Sociaal maatschappelijk én veilig ondernemen is een belangrijke kernwaarde van Checkdone IT B.V. Bij elk project wordt rekening gehouden met de impact van onze software op de medewerkers zowel zakelijk als vanuit hun thuis omgeving. Vrijheid mag niet beperkt worden maar wel goed begeleid. Wij zorgen ervoor dat zakelijke gebruikers internet en hun geautomatiseerde IT kantooromgeving kunnen gebruiken op een veilige wijze zonder zich zorgen te moeten maken over de huidige CyberSecurity dreigingen.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Surfen op het internet is een vrijheid die wij genieten, in de harde realiteit is dat offline in de omgeving zich vrij kunnen bewegen niet altijd vanzelfsprekend. Op deze wijze proberen wij ook anderen te laten genieten van een stuk mobiliteit. Deelnemen in sociale activiteiten is een stukje wat we hiermee kunnen ondersteunen.