Gesteund project:
Uitgelicht bedrijf:

Claranet

Algemene informatie Bedrijf

Claranet is een van Europa’s leidende managed service providers, opgericht in 1996. Claranet biedt bedrijven geïntegreerde Private Cloud-, Netwerk- en Hostingdiensten aan. Claranet brengt de beste mensen, processen en technologieën samen om flexibele, veilige en kosteneffectieve managed services te leveren. We ontzorgen onze klanten op het gebied van IT-beheer zodat zij zich kunnen richten op hun core business.

Private Cloud
Vanuit onze Private Cloud DataCenters (in Nederland) kunnen wij een ICT-totaalpakket leveren ‘als stroom uit de muur’. Wij ontzorgen organisaties met diensten afgestemd op de klant specifieke behoefte en processen. U kunt er voor kiezen om uw volledige ICT af te nemen uit de Private Cloud, of alleen losse modules. U heeft geen hardware/software meer op de balans staan en hoge (piek)investeringen behoren tot het verleden. U betaalt maandelijks alléén voor wat u gebruikt.

Veiligheid
Voor al onze diensten geldt: veiligheid voor alles! Door te blijven investeren in kennis en techniek, maar ook door het behalen van de ISO 9001, ISO 27001 en de NEN 7510 certificeringen kunnen wij in de toekomst de beschikbaarheid en veiligheid van onze (cloud)diensten waarborgen.

Grensverleggend
Claranet werd in 2014 voor het 2e jaar op rij erkend als een ‘Leader’ in Gartner’s Magic Quadrant voor Cloud-Enabled Managed Hosting in Europa. Onze dienstverlening is letterlijk én figuurlijk grensverleggend, we zijn actief vanuit het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Nederland, Duitsland, Spanje en Portugal. Niet alleen internationale bedrijven profiteren als klant van Claranet van de internationale infrastructuur, kennis en ervaring, maar ook bedrijven met een specifieke lokale Nederlandse footprint.

Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

“Bij Claranet zijn we er van overtuigd dat succesvol zijn in onze business, ook direct gerelateerd is aan ethische verantwoordelijkheid, en verantwoordelijkheid nemen voor onze omgeving, de maatschappij, en onze eigen werknemers.” Bert Verhoeff – Sales Director Claranet Benelux Op dit moment steunen wij de volgende instellingen cq. activiteiten: • Best Golf • Alpe d’HuZes • Archipel Zorggroep • PSV Eindhoven • Sparta Rotterdam • Nationaal Dovenfonds • MHC • SV Braakhuizen • Digitale Stad Eindhoven • Amref