Gesteund project:
info@coppens.nl
Uitgelicht bedrijf:

Coppens Diervoeding

Algemene informatie Bedrijf Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

Als familiebedrijf in de provincie Noord-Brabant willen we graag onze kernwaarden, innovatief en betrokken, ook inzetten voor onze omgeving. 92% van de agrarische bedrijven zijn familiebedrijven, onze klanten. Zij wonen grotendeels in het zuiden van Nederland en we helpen ze met name met de bedrijfsvoering. Door onze uitgebreide kennis en innovatieve oplossingen. Daarnaast zijn we ook betrokken bij ze en zitten we letterlijk met ze aan de keukentafel. Dit vergt meer dan enkel goede voeders leveren. Wij zijn hierdoor zichtbaar aanwezig in de regio als sponsor van sportclubs en evenementen. En dan nu ook middels onze sponsoring aan dit goede doel. Door onze sponsoring aan de zorgbus hopen we een klein steentje te kunnen bijdragen aan leefbaarheid van onze omgeving en de omgeving van onze klant.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Iedereen verdient aandacht. Door onze sponsoring aan de zorgbus hopen we een klein steentje te kunnen bijdragen aan leefbaarheid van onze omgeving.