Gesteund project:
Project:
Uitgelicht bedrijf:

C&T Reklame

Algemene informatie Bedrijf Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

Wij vinden sociaal maatschappelijk ondernemen belangrijk, en steunen meerdere projecten daarin. Stichting MVI steunen is daar 1 van. Met een donatie aan De Herbergier Nieuw-Vennep krijgen de bewoners met geheugenproblemen van Margaretha's Hoeve een bus ter beschikking om hun mobiliteitsprobleem om te lossen. Zo kunnen zij toch nog naar dagbestedingen en dergelijke toe. Een mooie aanvulling aan de kwaliteit van leven van deze bewoners. dagbestendingen kunnen open blijven. Zo zijn er nog meer plaatselijke verenigingen die wij sponsoren. Een mooie bijdrage aan de maatschappij!

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Omdat het voor iedereen anders loopt dit jaar door corona. Er zijn minder contacten daardoor. En als er voor deze mensen zoiets als een dagbesteding wegvalt, het nog eenzamer wordt. Het is een mooi en goed project en daardoor dus ook mooi om ons bedrijf aan te verbinden. Het geeft altijd een goed gevoel als je wat kan beteken voor anderen in je regio.