Gesteund project:
Project:
Uitgelicht bedrijf:

CuRatio constat

Algemene informatie Bedrijf Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

In deze tijd van individualisering is het ontzettend belangrijk om vereenzaming te voorkomen. Je moet er toch niet aan denken om het zelf te moeten ervaren. Wij juichen het toe dat bedrijven worden aangespoord om mee te helpen onze sociaal maatschappelijke problemen op te lossen. Al is het maar een klein beetje. Alle beetjes helpen. Ons bedrijf levert advies aan de zorg en aan het sociaal domein. Wij helpen stichtingen met het verkrijgen van het juiste financiƫle inzicht, zodat zij met hun beperkte budget zoveel mogelijk voor hun cliƫnten kunnen betekenen. Indirect komen wij hiermee onze medeburgers tegemoet. Want hoe beter deze stichtingen in staat zijn om het hoofd boven water te houden, des te meer hulp kan worden geboden aan mensen die niet (meer) helemaal voor hunzelf kunnen opkomen of zorgen.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Novizorg is zo'n organisatie waar aandacht voor de mens centraal staat. Zij brengen mensen met een beperking bijeen voor dagbesteding. Wij begrijpen dat mobiliteit een belangrijke basis is om tot elkaar te kunnen komen. Het initiatief van de zorgbus vonden wij daarom een uitgelezen kans om ons gevoel voor maatschappelijke participatie te uiten.