Rechtzaad 5 Roosendaal, Noord-Brabant 4703 RC Nederland
Ruud van Dijk
info@dgdroosendaal.nl
Algemene informatie Bedrijf

Bij DGD streven we naar een persoonlijke en open relatie met onze klanten. Korte lijnen, no-nonsense en klantgerichtheid zijn kenmerkend voor onze manier van werken. Inmiddels is DGD uitgegroeid tot een team van vijftien personen: drie partners en twaalf medewerkers.

Bij ons kan u terecht voor administratieve ondersteuning, zoals het verzorgen van uw aangifte omzetbelasting en de controle van uw administratie. Maar ook voor administratieve ontzorging. Zo kunt u ook periodiek uw administratie aanleveren en laten verwerken of uw loonadministratie en salarisadministratie aan ons uitbesteden.

Door onze proactieve aanpak en regelmatige contactmomenten, kunnen wij obstakels en mogelijkheden op tijd signaleren en aan de aandacht brengen. Wij kijken graag met u mee om u te adviseren en bij te staan. Ons streven is om u het advies te geven waarmee u écht verder komt.

Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

Ondernemen zit in ons bloed, maar ondernemen doe je samen en is voor de lange termijn. In ons beroep hebben wij een dienstverlenend karakter, maar dit is nooit 1 richtingsverkeer. Met dit gedachtegoed proberen wij zoveel mogelijk samen met andere ondernemers iets te bereiken. Vanuit ons vak, maar ook wij proberen ondernemers bij elkaar te brengen. Zo kunnen we relaties verduurzamen, maar ook het ondernemen zelf. Naast ondernemers vinden wij het belangrijk om maatschappelijk aanwezig te zijn en doen daarom ook mee aan diverse projecten vanuit de gemeente. Tevens proberen wij altijd een stagiair(e) te hebben om doorstroming vanuit school aan te moedigen. Al met al zien wij het belang in vrijwel alles op lange termijn.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Wij zijn begaan met de mens, niet alleen de ondernemer. Dat ons logo op een bus prijkt is leuk, maar nog leuker en mooier is dat mensen geholpen zijn met onze relatief kleine bijdrage. De zorg staat al enige tijd onder druk en daarmee zie je dat zorg niet meer geleverd kan worden zoals men dat het liefst zou willen. Daarom hopen wij op deze manier ons steentje bij te dragen aan Zuster Ester en haar cliënten.