Gesteund project:
info@electrobot.nl
Uitgelicht bedrijf:

Electrobot B.V.

Algemene informatie Bedrijf Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

Met aandacht voor elkaar bouw je duurzame relaties op die vaak vele jaren in stand blijven. Voor Electrobot heeft dit ertoe geleid dat we sinds 1968 steeds de kans hebben gekregen om een taak in de maatschappij te mogen vervullen. De kansen die mensen krijgen vanuit de maatschappij zijn helaas niet altijd gelijk verdeeld en we willen graag proberen om een klein bijdrage te leveren aan een betere verdeling. Daarom besteden we jaarlijks aandacht aan een aantal projecten in de maatschappij die zorgen voor meer stabiliteit en/of plezier in het leven.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Dementie onder ouderen is een onderschat probleem. Door een tastbaar middel te helpen financieren is het effect van onze aandacht duidelijk en zichtbaar. Door een lokaal initiatief te ondersteuning houden we contact met de directe omgeving waarin Electrobot gevestigd is.