Gesteund project:

vr: 09:00 – 18.00
(geen koopavond)
za: 09:00 – 17:00

Uw leverancier van alle stijlen verlichting van Klassiek tot Modern, voor zowel binnenshuis als buitenshuis.
Bij Heerkens heeft u een enorme keuze aan verlichting en kunt u een keuze maken uit het aanbod van tientallen fabrikanten.
Ruim 3.000 lampen in allerlei stijlen van klassiek tot modern in alle prijsklassen.

Door de overzichtelijke opstelling, de ruime gangpaden en de 350 m2 winkelruimte krijgt u een uitstekend beeld van de mogelijkheden op verlichtingsgebied.

De vriendelijke en hulpvaardige bediening is u graag van dienst als u vragen heeft of geholpen wil worden.
Wilt u zich eerst een rustig orienteren dan kan dat ook uitstekend.

Verlichting
Huiskamerverlichting
Kantoorverlichting
Projectverlichting
Halogeenverlichting
Buitenverlichting
Kadoartikelen
Rookmelders
Batterijen
Centrale Antenne

Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

Sociaal maatschappelijk ondernemen staat hoog in ons vaandel. Met elkaar zijn we immers verantwoordelijk voor een leefbare wereld! Door plaatsing van ons bedrijfslogo op een van de bussen van Ouderenzorg Vivent Schijndel , willen we bijdragen aan de mobiliteit van wie afhankelijk is van derden om ergens te komen. Want als je niet daar kunt komen waar je graag wilt zijn, neemt je kwaliteit van leven hard af en wordt je sociale netwerk snel klein. Dat moeten we niet willen! Heerkens Verlichting Schijndel draagt graag een steentje bij om mensen mobiel te houden.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Omdat vele zorgafhankelijke ouderen weer deel kunnen nemen aan sociaal maatschappelijk belangrijke activiteiten als dagbesteding, bezoek Zorgboerderij, doen van boodschappen of uitjes