Gesteund project:

ID Logistics

Algemene informatie Bedrijf

Profiel ID Logistics

ID Logistics Benelux is een logistieke dienstverlener met klanten in diverse branches. Met 1.500 medewerkers, een oppervlakte van ruim 250.000m², verdeeld over 5 locaties in de Benelux is het een omvangrijke organisatie. ID Logistics Benelux biedt haar klanten totaaloplossingen op logistiek gebied: van douane-activiteiten tot transport management, van warehousing (inbound-opslag-outbound) tot uitgebreide Value Added Services.

Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

Bij ID Logistics vinden wij Sociaal Maatschappelijk ondernemen zeer belangrijk. Naast alle innovatieve en CO2 footprint reducerende initiatieven hebben wij ook oog voor de mensen om ons heen. Zo werken er bij ons ook medewerk(st)ers met een afstand tot de arbeidsmarkt. Op deze manier willen wij iets doen voor de Tilburgse samenleving.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

De eerste vestiging en het hoofdkantoor van ID Logistics Benelux bevindt zich in Tilburg. Als werkgever zijn wij sinds 2013 met Tilburg verbonden. Toen wij werden benaderd met de vraag of wij het project voor het Thomashuis in Tilburg konden ondersteunen twijfelden wij geen minuut. Wij zijn trots onze bijdrage aan dit initiatief te mogen leveren zodat de bewoners weer veilig de weg op kunnen.