Gesteund project:
info@leeuwerik.nl
Uitgelicht bedrijf:

Leeuwerik Plaat B.V.

Algemene informatie Bedrijf Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

Leeuwerik hecht veel waarde aan duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Dat levert winst op voor mens, milieu en economie. Dat ziet u terug in ons assortiment en onze service. De milieuvriendelijke verwerker gebruikt steeds meer duurzaam geproduceerde materialen met bijvoorbeeld PEFC of FSCĀ® keurmerk. Leeuwerik denkt hier graag in mee. We leveren producten die voldoen aan wereldwijd geldende eisen wat betreft de productie van duurzame houtproducten, waarbij mens en milieu centraal staan. Dit doen wij middels een energiepositief gebouw dat volledig functioneert op zonne-energie met de nieuwste duurzame systemen.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Met onze deelname aan het Zorgbusproject breiden wij onze maatschappelijke verantwoordelijkheid uit. Wij steunen het project van Stichting Mobiliteit Voor Iedereen omdat wij het belangrijk vinden dat zorgafhankelijke mensen deel kunnen nemen aan sociale activiteiten.