Gesteund project:
info@lijmpartner.nl
Uitgelicht bedrijf:

Lijmpartner B.V.

Algemene informatie Bedrijf Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

Sociaal Maatschappelijk ondernemen staat bij Lijmpartner hoog in het vaandel. Wij sponsoren al jaren non-profit organisaties die zich richten op het verbeteren van de mobiliteit van ouderen. Denk bijvoorbeeld ook aan organisaties als ContourDeTwern. Wij vinden het namelijk belangrijk dat ouderen nog steeds van de simpele dingen in het leven kunnen genieten en wij willen ze graag hieraan helpen.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Wij streven ernaar om niet alleen gebruik te maken van grondstoffen, waarvan onze producten gemaakt worden, voor economische doeleinden. Echter, willen wij graag iets terug doen voor onze maatschappij. Stichting MVI leek ons de meest geschikte partner voor het geven van onze bijdrage aan de maatschappij. Als echt Brabants bedrijf helpen wij graag een steentje bij door mensen te helpen. In het bijzonder vinden wij ouderen een generatie die al veel heeft meegemaakt en dus in het zonnetje gezet moet worden. Zij moeten, net als wij, de mogelijkheid kunnen hebben om ook alles uit het leven te halen!