Gesteund project:
rachel@motusenergy.nl
Uitgelicht bedrijf:

Motus Energy

Algemene informatie Bedrijf Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

Laatst koos ik bij een coach sessie het volgende advies: If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. Het blijft heel belangrijk om zelf stappen te zetten en actie te ondernemen in de richting van je doel, maar we hebben daar ook anderen bij nodig. Anderen kunnen ons feedback geven op ons handelen. Ze geven dan feedback over dingen die we zelf over het hoofd zien. En ze kunnen ons verbinden met andere mensen waarvan we de hulp, kennis of vaardigheden nodig hebben om ons doel te bereiken. Daarom is het belangrijk om interesse te hebben in de maatschappij om je heen.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Er is veel in het nieuws geweest over eenzaamheid. Wanneer je goed ter been bent, heb je zelf nog de mogelijkheid om eenzaamheid te voorkomen. Voor ouderen, die steeds meer vrienden en familie om zich heen verliezen is dat lastiger. Motus Energy laat zien dat het mogelijk is om deze eenzaamheid los te laten met behulp van coaching (zie deze video: https://vimeo.com/389227803) of door het inzetten van vervoer. Verder is dit is voor Motus Energy een mooie gelegenheid om naamsbekendheid te verkrijgen in de regio.