Gesteund project:
Uitgelicht bedrijf:

PAUL HARTMANN BV

Algemene informatie Bedrijf

De HARTMANN GROEP is een internationale speler op het gebied van medische en hygiënische producten. Ons succes is gebaseerd op onze jarenlange medische ervaring en de voortdurende dialoog met onze klanten. Het welbekende HARTMANN-merk vormt de kern van ons portfolio, dat bestaat uit professionele oplossingen voor wondverzorging, incontinentieverzorging en operatiekamerbescherming. Het productaanbod wordt gecompleteerd door aanvullende medische producten en diensten op het gebied van patiëntenzorg.

Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

HARTMANN neemt haar maatschappelijke taak als producent en leverancier van medische hulpmiddelen serieus. Naast het maken en leveren van kwalitatief hoogwaardige diensten en producten, willen wij ook het leven van patiënten en zorgprofessionals aangenamer en leuker maken. Hartmann gaat verder voor gezondheid. Zo sponsoren wij nationaal mooie initiatieven van partners, patiëntenverenigingen en stichtingen als Visite Clowns, Alzheimer Onderzoek (ISAO) en Prostaatkankerstichting.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Sociale contacten zijn in elke levensfase voor ieder mens van levensbelang. Vooral bij ouderen die vaak minder mobiel zijn en daardoor afhankelijker worden van anderen, ziet ook Hartmann de noodzaak in om betrouwbaar en persoonlijk vervoer te faciliteren. Met veel liefde hebben wij daarom de realisatie van de zorgbus van de Wever mede gesponsord.