Gesteund project:
Stefan.Ammerlaan@plus.nl
Uitgelicht bedrijf:

PLUS Ammerlaan | Udenhout

Algemene informatie Bedrijf Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

Wij vinden het geven van persoonlijke aandacht heel belangrijk. Ieder mens doet er toe en mag gezien worden. PLUS Ammerlaan | Udenhout wil een plek zijn waar onze klant zich prettig voelt. Wij zijn trots op de omgeving waarin we mogen wonen, werken en recreƫren. Daar zijn we zuinig op. Uit liefde voor de streek zoeken wij de samenwerking met lokale ondernemers op en kopen wij zoveel mogelijk lokaal in. Zo blijven de ambachten, de natuur en het landschap behouden! Wij doen heel veel terug voor de gemeenschap: wij sponsoren niet alleen lokale initiatieven, wij organiseren ze ook (het ondersteunen van de lokale horeca, organiseren van voetbaltoernooien voor dameselftallen uit de regio, opzetten verenigingsactie waarbij 33 verenigingen kunnen sparen voor de clubkas). Wij zorgen voor de buurt en voor elkaar.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Wij zijn verbonden met Udenhout en Biezenmortel, maar ook met de streek. Wij zijn trots op de omgeving waarin we mogen wonen, werken en recreƫren. Wij vinden het erg belangrijk dat ieder mens de persoonlijke aandacht krijgt die hij/zij verdient. Door het ondersteunen van het zorgbusproject kunnen wij een steentje bijdragen aan het mooie doel dat de familie Martens met hun zorgboerderij, gelegen aan de rand van de Loonse en Drunense duinen, nastreeft. Zij geven mensen met de diagnose Alzheimer persoonlijke aandacht, bieden hen een zinvolle dagbesteding waarbij gedacht wordt aan het welzijn en de eigenwaarde van hun gasten. Dit past bij onze visie van maatschappelijk ondernemen.