Gesteund project:
info@plusbudget.nl
Uitgelicht bedrijf:

Plus Budget

Algemene informatie Bedrijf Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

Plus Budget heeft sociaal maatschappelijk ondernemen hoog in het vaandel staan! Wanneer je als beschermingsbewindvoerder en mentor werkzaam bent, ben je betrokken met een diversiteit aan mensen met verschillende achtergronden. Plus Budget biedt naast de wettelijke bescherming ook aandacht voor de individu. De ene persoon is immers niet gelijk aan een ander en daarom geven wij aandacht en beiden een luisterend oor aan onze cliƫnten. Buiten dat vinden wij dat we waar mogelijk een bijdrage moeten en kunnen leveren aan personen die niet bij Plus Budget zijn betrokken maar wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Plus Budget heeft dit jaar voor de 2e maal een zorgbusproject ondersteund omdat door middel van deze bus de eenzaamheid kan worden beperkt van mensen die niet mobiel genoeg zijn om zelfstandig van A naar B te gaan. Ik zie de bussen regelmatig rijden tussen de verschillende zorglocaties en begrijp daaruit dat er ook veelvuldig gebruik van wordt gemaakt.