Gesteund project:
Uitgelicht bedrijf:

QuattroExpertise

Algemene informatie Bedrijf

De zorgbus voor zorgboerderij Levensvreugde in Den Hout is begin september opgeleverd. Ook deze oplevering is mogelijk gemaakt door diverse sponsoren uit de regio van Den Hout. QuattroExpertise uit Oosterhout is een van hen en krijgt aandacht op onze sponsoren-pagina.

Paul Bun, mede-eigenaar van QuattroExpertise, vertelt waarom zij meedoen aan dit belangrijke project: “Al enkele jaren proberen we maatschappelijk verantwoord bezig te zijn. Dit deden we onder andere door onze kantoorartikelen aan te schaffen bij een speciaal bedrijf dat een deel van de aanschafwaarde aan een goed doel zoals Stichting Doe Een Wens besteedt. Maar wat er precies met het geld gebeurde, dat zagen wij als bedrijf niet. We hadden het idee dat het op de grote hoop verdween. Vandaar dat we nu gericht en lokaal ons budget in willen zetten”.

Lokaal verantwoord
Het bedrijf uit Oosterhout werd benaderd over het project door Stichting MVI en toonde direct interesse. Bun vervolgt zijn verhaal: Het project voor Levensvreugde past precies bij onze visie. Het is lokaal en maatschappelijk enorm belangrijk. We kunnen de zorgbus letterlijk langs zien rijden, dan weet je waar je het voor doet. Het stukje sociaal betrokken zijn, wat we ook binnen ons bedrijf uit proberen te stralen, begint bij een goede werksfeer op de werkvloer”.