Cacaokade 3 Helmond, Noord-Brabant 5705 LA Nederland
Edwin Schellekens
info@raadhuisadvies.nl
Algemene informatie Bedrijf

Wij zijn Raadhuis Advies: een team van deskundige adviseurs met ruime ervaring in proces- en projectmanagement van kleine en grote opgaven, binnen een breed spectrum aan werkvelden. We werken slim, stellen de mens centraal en leveren kwaliteit.

Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

Raadhuis Advies inzet zich in voor duurzame oplossingen, die een bijdrage leveren aan een betere wereld. Dat klinkt hoogdravend, maar concreet hebben wij oog voor maatschappelijke problemen en zoeken wij oplossingen die een positieve bijdrage leveren voor mens, milieu en maatschappij. Wij zijn mensen van de praktijk en wij steunen graag initiatieven in onze directe omgeving met raad en daad. Wij geloven dat “alle kleine beetjes helpen” en dragen graag ons steentje bij aan initiatieven en projecten die de wereld een beetje mooier maken en mensen levensvreugde schenken.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Het filmpje over het zorgbusproject voor Archipel zegt meer dan duizend woorden. Het vestigt aandacht op ons vakgebied: mobiliteit. Jezelf verplaatsten van A naar B, geeft vrijheid, blijheid en lijkt heel vanzelfsprekend. De mensen van de Zorgbus laten zien dat je verplaatsen van A naar B niet voor iedereen zo makkelijk en vanzelfsprekend is, maar dat daar soms maatwerkoplossingen voor nodig zijn. Dat vinden wij de kracht van de Zorgbus en dat sprak ons enorm aan.