Gesteund project:
info@sbaflex.nl
Uitgelicht bedrijf:

SBA Flex uitzendgroep

Algemene informatie Bedrijf Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

SBA Flex hecht veel waarde aan sociaal maatschappelijk ondernemen. Wij voelen ons verantwoordelijk voor onze flexwerkers, onze medewerkers en voor de wereld waarin wij met zijn allen leven. Behalve gevoel voor verantwoordelijkheid vinden wij het belangrijk om betrokken te zijn. Betrokken bij onze flexwerkers en medewerkers, maar ook betrokken bij sociaal maatschappelijke projecten zowel lokaal als landelijk en zelfs internationaal! Wij steunen en sponsoren met veel liefde verschillende goede doelen. Wij proberen ook bij te dragen aan een betere wereld vanuit een andere hoek, een bewustwording van het belang voor het behoud van onze wereld. Dit doen wij o.a. door duurzame maatregelen te nemen met betrekking tot ons energieverbruik.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Met onze deelname aan het Zorgbusproject hopen wij het verschil te kunnen maken voor het Thomashuis in Tilburg. Wij vinden het belangrijk dat alle mensen kunnen participeren aan de maatschappij. Wij wensen het Thomashuis vele mooie uitstapjes toe in een mooie, nieuwe en vooral veilige bus.