Gesteund project:
Uitgelicht bedrijf:

Schilder en Glaszetbedrijf AvD

Algemene informatie Bedrijf

Wij zijn een schilder en Glaszetbedrijf dat al meer dan 25 jaar een begrip is in de schilder en glas wereld. Wij leveren en plaatsen alle soorten glas; wat de klant wenst. Daarbij leveren wij ook vakwerk op het gebied van het schilderwerk, spuiten, behangen en ga zo maar door. Wij vinden het belangrijk om te kunnen leveren wat de klant wenst. Dat is voor ons advies op maat en vakwerk. Voor het buitenschilderwerk leveren wij daarom ook een garantie van 5 jaar.

Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

Wij vinden de mensen om ons heen belangrijk omdat dit onze klanten ook zijn. In ons bedrijf staat samenwerking, sociaal, klantvriendelijkheid maar ook netjes en vakbekwaam in ons vaandel. We willen graag wat doen voor de maatschappij als de mogelijkheid ons daartoe biedt. Maar wij vinden het ook mooi als we daar een beetje van kunnen profiteren door ons logo ergens terug te zien. Ondernemen kan iedereen, maar goed ondernemen is een vak apart.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Ieder jaar zoeken we doelen uit waarvan wij vinden dat de moeite waard zijn om te steunen. Zo was dat dit jaar de Zorgbus. Aangezien er in de zorg veel gaande is op het gebied van bezuinigingen, vonden wij dit een mooi project om een steentje aan bij te dragen. Dat je samen met bedrijven uit Schijndel iets moois kan doen waar veel mensen in Schijndel mee geholpen zijn en plezier van kunnen hebben. Ik denk dat we dat met zijn allen gerealiseerd hebben.