Gesteund project:
marketing@shootsandmore.nl
Uitgelicht bedrijf:

Shoots & More

Algemene informatie Bedrijf Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

Shoots & More steunt diverse maatschappelijke initiatieven en zet mens en milieu centraal bij het ondernemen. We dragen actief bij aan een betere wereld, zodat de generaties na ons het ook nog goed hebben. Dit doen we niet alleen, want samen bereik je meer dan alleen. Wij proberen op zoveel mogelijke manieren ons steentje bij te dragen aan een duurzamere wereld. Zo gebruiken wij led verlichting, serveren wij fairtrade koffie, scheiden we afval, reizen onze medewerkers met het openbaar vervoer of met de fiets en planten wij bomen om te compenseren voor CO2 uitstoot.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Omdat wij het heel belangrijk vinden dat ouderen mobiel zijn, om eenzaamheid tegen te gaan. Ook zijn wij zo actief betrokken bij de maatschappij en kunnen we weer een steentje bijdragen aan een betere en gelukkigere wereld. Onze slogan luidt niet voor niets 'capture happiness'.