Gesteund project:
Project:
Uitgelicht bedrijf:

TechHelden

Algemene informatie Bedrijf Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

TechHelden is er om iedereen met computerproblemen (of vraagstukken) te 'redden' en te helpen. Door de alledaagse drukte van een bedrijf kun je maar al te snel uit het oog verliezen dat de kwetsbare mensen om ons heen soms op een heel andere manier hulp nodig hebben. Zaken die wij zelf in ons drukke bestaan vanzelfsprekend vinden, zijn voor anderen geen vanzelfsprekendheid. We zijn daarom trots om ook hier ons steentje bij te kunnen dragen. To the rescue!

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

De vrijheid om ergens naartoe te gaan (buiten loopafstand) is voor vele van ons een vanzelfsprekendheid. De mensen waarvoor dit niet vanzelfsprekend is, kunnen met dergelijke initiatieven van waardevolle mobiliteit gebruik maken. Dit verbetert op talloze vlakken de belevingswereld (en vrijheid) van de betrokkenen, zowel de TICO bewoners zelf als familie en mantelzorgers.