Gesteund project:
info@teng.nl
Uitgelicht bedrijf:

T&G Terrein en Groenvoorziening

Algemene informatie Bedrijf Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

T&G Terrein en Groenvoorziening (onderdeel van de T&G Groep) is werkzaam met name in de groenbranche. Onze branche leent zich uitstekend voor de inzet van Social Return, waarvoor wij onszelf actief inzetten met diverse partners. Zo wordt meer dan 20% van onze arbeid uitgevoerd door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Ook zijn wij veel werkzaam voor zorginstellingen en in de zorgsector, waar we met ons werk een positieve impact hebben op het welzijn van cliënten en patiënten. Daarnaast is T&G dagelijks werkzaam in de natuur. Het belang van het milieu en duurzaamheid wordt binnen onze dienstverlening breed vertegenwoordigd. Naast onze eigen inzet om onze werkwijze duurzamer te maken, helpen we opdrachtgevers met het vergroenen en beheren van hun terreinen. Thema's als biodiversiteit, klimaatadaptatie, flora en fauna, bomenzorg, hittestress en natuurinclusiviteit zijn hierin leidend.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

T&G voert veel werk uit voor Archipel op het gebied van de buitenruimte. We beheren regio terreinen en hebben de aanleg verzorgt van de buitenruimten van diverse zorglocaties. Dit doen we al jaren met plezier. Onze bijdrage is daarom een mooie kans om een verdere bijdrage te leveren aan het welzijn van de cliënten van Archipel, alsmede een bedankje voor het vertrouwen gedurende onze samenwerking.