Gesteund project:
info@totaalpartnertechniek.nl
Uitgelicht bedrijf:

TotaalPartnerTechniek

Algemene informatie Bedrijf Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

TotaalPartnerTechniek is een bedrijf gericht op het verbeteren van de levenskwaliteit van mensen door het aanbieden van veiligheidscamera's (www.q-see.nl), infrarood terrasverwarmers (www.infrarood-terrasheater.nl) en terrasverbindingssystemen (www.alphawing.eu) die de houdbaarheid van uw terras verlengen door water en vuil weg te voeren. Het is een klein bedrijf met grote ambities. Daarom willen wij van TotaalpartnerTechniek graag ons steentje bijdragen door mensen te ondersteunen via Stichting MVI.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

TotaalPartnerTechniek wil graag aan het Zorgbusproject bijdragen om mensen in Brabant - waar wij ook gevestigd zijn- te helpen door ze een stukje mobiliteit terug te geven. Dat verdienen zij! Ook willen wij graag meer bedrijven inspireren, klein of groot, om bijdragen te geven aan het aanpakken van de problemen binnen de maatschappij. Het is namelijk niet eerlijk om alleen maar te nemen in het leven, maar men moet ook iets terugdoen voor de mensen end e wereld om deze ook voor toekomstige generaties leefbaar te houden.