Gesteund project:
sales@uniqabv.nl
Uitgelicht bedrijf:

Uniqa B.V.

Algemene informatie Bedrijf Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

Onze drijfveer om te ondernemen is dat we vrijheid van handelen hebben in de dingen die we doen of juist niet doen. Winst maken is belangrijk voor ons om genoeg ruimte te houden om op een door ons gewenste wijze te kunnen blijven ondernemen. Niet om schatrijk te worden. Wij vinden daarbij sociaal maatschappelijk ondernemen belangrijk. Zo promoten wij het gebruik van Public Clouddiensten aan onze klanten. Het gebruik van de Public Cloud is te vergelijken met het gebruik van het openbaar vervoer. Door hiervan gebruik te maken kunnen bedrijven de 'footprint' van hun eigen datacenter sterkt verminderen. Dat scheelt ruimte en energie. Wij leveren daarvoor zelfs een speciale Clouddienst, APACE genaamd, die organisaties helpt een gedegen start te maken in de Public Cloud.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Wij zijn een bedrijf dat voor kwaliteit gaat. Met behulp van deze zorgbus blijven ouderen met lichamelijke beperkingen of een vorm van demententie mobiel. Dat verhoogt hun kwaliteit van leven. Daardoor maakt dit Zorgbusproject echt het verschil. Iets waar ook UniqA voor staat.