Gesteund project:
C. de Vette
info@vanbeekgroep.nl
Uitgelicht bedrijf:

Van Beek Infra Groep B.V.

Algemene informatie Bedrijf Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

Bij Van Beek Infra Groep staat maatschappelijk verantwoord ondernemen hoog in het vaandel. Als bestratingsbedrijf bieden wij aan jongeren en mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt leertrajecten aan om zich te ontwikkelen in het bedrijfsleven. Door onze kennis en ervaringen te delen, investeren wij in een toekomst met nieuw gekwalificeerd personeel en hierbij werken de kandidaten aan hun eigen persoonlijke ontwikkeling. Zo dragen wij niet alleen een steentje bij in onze eigen branche en ons bedrijf, maar ook in de toekomst van de jongeren en mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt die bij ons aan de slag gaan.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Onze bestratingswerkzaamheden zorgen ervoor dat de openbare ruimte voor iedereen toegankelijk wordt. Momenteel is Van Beek Infra Groep bezig met een project om bushaltes toegankelijker te maken voor mensen met een visuele beperking. Echter is het voor veel mensen nog steeds moeilijk om er op uit te gaan ondanks dat wij maatregelen treffen in ons straatwerk. Het Zorgbusproject zorgt ervoor dat ook deze groep een kans krijgt mobieler te worden. Wij zien dit als een aanvulling op ons eigen werk. Wij zorgen voor een toegankelijke openbare ruimte en het Zorgbusproject zorgt ervoor dat iedereen hier gebruik van kan maken door vervoer ter beschikking te stellen.