Gesteund project:
office@egdom-security.nl
Uitgelicht bedrijf:

Van Egdom Security BV

Algemene informatie Bedrijf Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

Sociaal Maatschappelijk ondernemen is een van de speerpunten welke wij hoog in het vaandel hebben staan. Hieraan dient eigenlijk iedere ondernemer, waar mogelijk, een bijdrage aan te leveren! Van Egdom Security BV, maar ook Van Egdom Facility BV hebben een netwerk opgebouwd met zorg- en welzijnsorganisaties en daarnaast participeren wij onder andere in de Stichting De Springplank en Koenraed. Gezamenlijk bekijken we waar winst te behalen valt om de doelgroepen welke ondersteuning goed kunnen gebruiken een perspectief te bieden.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Het waarom wij een Zorgbusproject mede hebben ondersteund is snel beantwoord. Onze motivatie hierin is bedoelt om betrokkenen niet te laten vervallen in eenzaamheid! En, zelf worden wij ook ouder en dan is het fijn te weten dat er dergelijke initiatieven voorhanden zijn.