Gesteund project:
Uitgelicht bedrijf:

Van Wees Waalwijk

Algemene informatie Bedrijf

Van Wees Waalwijk is van oudsher een familiebedrijf. We zijn een informele organisatie waar medewerkers als een hecht team samenwerken en zich daarbij persoonlijk goed kunnen ontwikkelen. Op het gebied van machines en services maakt Van Wees Waalwijk alles op klantspecificatie. Onze eindproducten variëren van eenvoudig plaatwerk tot hightech speciaal-machines voor het automatiseren van complexe productieprocessen. Oplossingsgerichtheid is daarbij ons sterkste punt, bij elke opdracht maken we dat waar.

Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

Van Wees Waalwijk vindt het een morele verplichting om verantwoord bezig te zijn met zorg voor mens en milieu zowel binnen als buiten de onderneming en maakt daarin bewuste keuzes om een balans te bereiken tussen “People, Planet en Profit”.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

In Nederland krijgt iedereen zorg, maar de samenleving verandert en daarom wordt de zorg anders georganiseerd. Door de veranderingen van de afgelopen jaren in de zorg zijn er groepen mensen die minder op de overheid terug kunnen vallen. Van Wees Waalwijk wil helpen; mede door dit initiatief om de kwetsbare zorgafhankelijke mensen vervoer aan te bieden van en naar verschillende dagactiviteiten.