Gesteund project:
Uitgelicht bedrijf:

Van Wijnen Rosmalen BV

Algemene informatie Bedrijf

Bij Van Wijnen werken bouwers en ontwikkelaars, allemaal doeners. Dat heeft ons gemaakt tot één van de grotere bouw- en projectontwikkelings-ondernemingen van Nederland. Nieuwbouw, verbouw, onderhoud en beheer, dat zijn onze kernactiviteiten. Die voeren we uit voor alle gebouwen die maar denkbaar zijn: van woningen, scholen en zorgcomplexen tot winkelcentra en sport- en recreatieaccommodaties. Van Wijnen, voor al uw bouw in de regio Rosmalen.

Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

Van Wijnen Rosmalen vindt sociaal maatschappelijk ondernemen zeer belangrijk. Dit laten wij zien middels het sponsoren van diverse initiatieven, ons maatschappelijk in te zetten en het sociaal maatschappelijk ondernemen een warm hart toe te dragen door lokale ondernemingen, waar mogelijk, in ons proces te betrekken. Hierbij kunt u denken aan het inpakken van relatiegeschenken en dergelijke.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Omdat Van Wijnen Rosmalen achter de visie van het Zorgbusproject staat en middels deze sponsoring ook een steentje bij kan dragen aan het plezier en vermaak in het leven van de ouderen van de omgeving. Hiermee komt Van Wijnen Rosmalen op voor de ouderen en helpt mee om vereenzaming van deze doelgroep te voorkomen. Wij vinden het een prachtig initiatief.