Gesteund project:
Uitgelicht bedrijf:

WeDo Advocaten

Algemene informatie Bedrijf

WeDo Advocaten is een advocatenkantoor met 2 advocaten: Lizette van Doorn en Ferenc Welten.
Wij hebben jarenlange ervaring in de reguliere advocatuur en in het (familie)bedrijfsleven en zijn met name actief binnen het brede ondernemings- en arbeidsrecht.
Onze aanpak is persoonlijk, praktisch toepasbaar en in hoge mate oplossingsgericht.
Met onze proactieve en pragmatische aanpak zoeken we altijd de kortste weg naar een adequate oplossing. Mocht een procedure nodig zijn, dan staan we net zo goed voor onze cliënten klaar.

We kennen de bedrijfscultuur van onze cliënten. Hierdoor kunnen we adviezen verstrekken die praktisch toepasbaar zijn. Dát is de juridische dienstverlening die u als cliënt mag verwachten.
Wij hebben jarenlang gewerkt als advocaten binnen ondernemingen. Daardoor weten we dat de praktijk vaak weerbarstiger is dan de juridische theorie. Of het nu gaat om formalisering van overeenkomsten of afvloeiing van medewerkers: voor het management staan de commerciële belangen meestal voorop, en juristen vindt men al gauw lastig en vertragend.

Omdat wij komen uit de ondernemingspraktijk, weten we ons daarin te plooien. Denkend vanuit het bedrijfsbelang kijken we primair naar wat kán, in plaats van wat níet kan. We pakken zaken pragmatisch aan, komen snel tot de kern en vinden oplossingen waarmee u als opdrachtgever uit de voeten kunt. Juridisch sluitende oplossingen, dat spreekt vanzelf

Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

We doen ons werk graag en goed. Maar we willen meer doen dan alleen onze juridische dienstverlening voor onze cliënten. We vinden het belangrijk om actief betrokken te zijn bij onze sociaal-maatschappelijke omgeving. Daarom ondersteunen we graag positieve, lokale/regionale initiatieven zoals het Zorgbusproject.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?