Gesteund project:
info@wltechniek.nl
Uitgelicht bedrijf:

WL Techniek

Algemene informatie Bedrijf Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

Als organisatie hebben wij een sociale plicht binnen de samenleving. Deze plicht gaat verder dan het bieden van een veilige en solide basis voor onze medewerkers en relaties. Het is ook onze plicht om bij alles wat we doen, maximaal rekening te houden met de maatschappij waarin we ons bevinden, zowel op het gebied van mens als milieu. Zo zijn we o.a druk bezig met Social Return. Dit doen we middels het aanbieden van werkplekken binnen onze eigen organisatie en ook middels het zoveel als mogelijk aanschaffen van materialen die middels Social return zijn geassembleerd. Zo dragen we een beetje ons steentje bij aan een sociale samenleving.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Zeker in de corona tijd, waarin persoonlijk contact niet meer vanzelfsprekend is, vinden we het belangrijk dat mensen de mogelijkheid hebben er zo nu en dan even "op uit" te kunnen gaan. Door de ondersteuning van dit project helpen we een stukje mee met de realisering.