Gesteund project:
info@kin.nl
Uitgelicht bedrijf:

KIN Installatietechniek B.V.

Algemene informatie Bedrijf Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

Sociaal maatschappelijk én duurzaam ondernemen is een belangrijke kernwaarde van KIN Installatietechniek. Bij elke beslissing wordt rekening gehouden met de impact van onze activiteiten op de samenleving, het milieu en het welzijn van onze medewerkers. KIN focust zich op de lange termijn en gaat indien nodig een stap verder dan wetten en regels voorschrijven. Wij geloven er in dat sociaal maatschappelijk en duurzaam ondernemen er voor zorgt dat KIN ook in de toekomst kan rekenen op loyale medewerkers, draagvlak in de omgeving en onafhankelijkheid van uitputtelijke bronnen. KIN heeft al diverse ondernemers c.q. kantooreigenaren ‘van het gas af’ geholpen: een mooie start van Groen Ondernemen. Met KIN kom je verder.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

Ook kwetsbare zorgafhankelijke mensen moeten de mogelijkheid hebben om aan sociale activiteiten te kunnen deelnemen. KIN draagt er dan ook graag aan bij dat Zorginstelling Volckaert in Dongen gebruik kan maken van een rolstoelbus.