Gesteund project:
Project:
Uitgelicht bedrijf:

Zorg voor Zzp

Algemene informatie Bedrijf Vindt u Sociaal Maatschappelijk ondernemen belangrijk en waaruit blijkt dat.

Maatschappelijk verantwoord ondernemen zit hem voor ons met name in het ondersteunen van doelgroepen waarbij de overheid het veelal laat afweten. Vele bezuinigingen van de afgelopen jaren hebben van kwetsbare doelgroepen een slachtoffer gemaakt. Helaas is dat aan de orde en is het noodzakelijk dat het bedrijfsleven hierin bijspringt.

Waarom heeft u middels een deelname het Zorgbusproject ondersteund?

De ouderen van Nederland hebben mede dit land, met hard werken, opgebouwd. Ze hebben barre tijden gekend en daarnaast ook nog een de evolutie meegemaakt naar het digitale tijdperk. Ze moesten bijblijven om in contact te kunnen blijven met elkaar. Het drukke bestaan van iedereen zorgt in veel gevallen voor eenzaamheid. Nu in de Corona-periode is het leed alleen maar groter geworden voor deze mensen. Het initiatief van Ons Welzijn sloot volledig aan bij onze visie en we wilde dan ook graag een bijdrage leveren!