Wie zijn wij?
Stichting Mobiliteit Voor Iedereen zit in Made en is opgericht in 2014. Wij zetten ons dagelijks in om met name ouderen en mensen met een beperking sociale contacten te laten onderhouden. Eenzaamheid gunnen we niemand maar hoe kunnen wij, en straks jij, daar nu concreet iets aan doen? Simpel; wij zorgen dat er vervoer komt zodat deze kwetsbare groep mensen toch de deur uit kan om bijvoorbeeld naar een gezellige dagbesteding of zorgboerderij te gaan.

Veel zorginstellingen hebben door bezuinigingen in de zorg al bij ons aangeklopt voor hulp. Het resultaat is dat we nu marktleider zijn en landelijk al meer dan 100 (rolstoel)bussen hebben geplaatst. De vraag naar betaalbaar vervoer wordt alleen maar groter en dus blijven wij ons inzetten.

Wat ga je doen?
Als Commercieel Medewerker zorg jij ervoor dat een Projectleider elke dag met verschillende ondernemers een afspraak heeft. De Projectleider bespreekt dan een lokaal project en vraagt deelname aan de ondernemer zodat er een (rolstoel)bus aangeschaft kan worden voor de zorginstelling die het nodig heeft.

Jij belt dus (lokale) ondernemers, knoopt een gesprek aan, vertelt iets over het werk dat we doen en maakt een afspraak met geïnteresseerde ondernemer.

Naast bellen heb je ook wat administratieve werkzaamheden en denk je actief mee over de indeling van de agenda van de projectleider.

Wie ben jij?
Je kunt makkelijk levelen met je gesprekspartner
Je laat je niet uit het veld slaan door een “nee”
Je beheerst de Nederlandse taal vloeiend in woord en geschrift
Je bent inzetbaar voor 12-28 uur in de week, op maandag t/m vrijdag van 08:45 t/m 17:30 uur
Je woont binnen een straal van 20 kilometer van ons kantoor

Wat bieden wij jou?
Een vast salaris van €11,14 bruto per uur, ook als je jonger bent dat 21 jaar!
Flexibele werkdagen in shifts van 4 uur
Coaching on the job
Vervoer van en naar het station in Breda of reiskostenvergoeding als je zelf naar ons kantoor (Brieltjenspolder 28C in Made) komt.
25 vakantiedagen op jaarbasis

Sollicitatie:
Herken jij jezelf in deze functie? Stuur dan je CV plus een motivatie naar vacatures@stichtingmvi.nl o.v.v. Commercieel Medewerker. Wij nemen dan snel contact met je op