Commercieel Medewerker Binnendienst

Als Commercieel Medewerker Binnendienst leg je telefonisch contact met bedrijven en organisaties die deel gaan nemen aan projecten van Stichting MVI. Jij bent in staat om met iedereen een oprecht geĆÆnteresseerd gesprek te voeren. Hierin krijg je de vrijheid om als gesprekspartner te functioneren, natuurlijk bieden wij je de handvaten om dit ook zo optimaal mogelijk uit te kunnen voeren. Denk hierbij aan de nodige achtergrondinformatie en uiteraard ook gerichte trainingen en coaching.
Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor de planning en de inzetbaarheid van onze buitendienst medewerkers.

Deze functie biedt jou alle mogelijkheden om een uitstekend Commercieel Medewerker Binnendienst te zijn en/of te worden. Ervaring is wenselijk, maar niet noodzakelijk. Belangrijk is dat jij gemotiveerd bent om voor Stichting Mobiliteit voor Iedereen aan de slag te gaan!

Wie wij zijn?

Stichting MVI is opgericht in 2014 en vindt het belangrijk dat iedereen in staat moet zijn om deel te kunnen nemen aan de maatschappij. Door bezuinigingen op verschillende budgetten vanuit de overheid is het voor veel zorginstellingen lastig om geschikt vervoer te regelen, waardoor veel hulpbehoevende mensen thuis blijven zitten.

Het is onze missie om dit noodzakelijke vervoer voor zorginstellingen te regelen en hierbij schakelen wij de hulp in van lokale ondernemers.

Wie ben jij?

• Je bent sociaal maatschappelijk betrokken
  • Je beschikt over een sterk verantwoordelijkheidsgevoel
  • Je kunt oprechte interesse tonen
  • Je hebt een commerciĆ«le kant waardoor je van nee een ja kunt maken
  • Je hebt een prettige telefoonstem
  • Je kunt gesprekken voeren op elk niveau
  • Je bent proactief
  • Je kunt met een PC overweg
  • Je beheerst de Nederlandse taal vloeiend in woord en geschrift
  • Je bent woonachtig in een straal van 15 km rondom Made
  • Je bent minimaal 18 jaar oud
  • Je bent flexibel inzetbaar voor 16-28 uur in de week

Wat bieden wij jou?

• Een stabiele functie met groeimogelijkheden
  • Een mooie plek binnen de organisatie waar plezier, waardering en betrokkenheid op vele fronten terug te vinden is
  • Een vast salaris
  • Bovenop het vaste salaris een bonusregeling
  • Reiskostenvergoeding
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime werkweek

Sollicitatie:
Wil je meer weten over deze functie? Stuur dan je CV plus een motivatie naar vacatures@stichtingmvi.nl o.v.v. Commercieel Medewerker Binnendienst. Wij nemen dan spoedig contact met je op.