Commercieel Medewerker Buitendienst (Projectbasis/Freelancer)

Geen dag is hetzelfde wanneer jij werkt als Commercieel Medewerker Buitendienst bij Stichting MVI. Geregeld ga je aan de slag met nieuwe projecten en elke dag ga je het gesprek aan met lokale ondernemers. Zo zit je ’s ochtends aan de keukentafel bij de boer en ’s middags wordt je uitgenodigd in een grote vergaderruimte in een kantoorpand. Je bent dus in staat om met iedereen gesprekken te kunnen voeren, om nieuwsgierig te zijn naar de ondernemer en ze het belang van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen in te laten zien.

Door het belteam van de binnendienst worden afspraken in je agenda ingepland. Op die manier kun jij je volop bezig houden met het presenteren van de projecten en het acute maatschappelijk belang ervan uit te dragen. Daarnaast ga je zelf aan de slag met koude acquisitie, houd je je bezig met relatiebeheer en werk je actief mee om op creatieve wijze baten te genereren voor je project.

Deze functie biedt jou alle mogelijkheden om een uitstekend Commercieel Medewerker Buitendienst te zijn en/of te worden. Ervaring is wenselijk, maar niet noodzakelijk. Belangrijk is dat jij gemotiveerd bent om voor Stichting Mobiliteit voor Iedereen en het doel wat zij nastreven aan de slag te gaan!

Op dit moment zijn wij niet specifiek op zoek naar een Commercieel Medewerker Buitendienst voor 1 regio. Wij verwachten in Oost-Brabant, Overijssel en Noord-Holland verschillende nieuwe projecten waarvoor we graag met mensen willen samenwerken op projectbasis of als freelancer.

Wie wij zijn?

Stichting MVI is opgericht in 2014 en vindt het belangrijk dat iedereen in staat moet zijn om deel te kunnen nemen aan de maatschappij. Door bezuinigingen op verschillende budgetten vanuit de overheid is het voor veel zorginstellingen lastig om geschikt vervoer te regelen, waardoor veel hulpbehoevende mensen thuis blijven zitten.

Het is onze missie om voor deze hulpbehoevende mensen het noodzakelijke vervoer te regelen en hier schakelen wij de hulp in van lokale ondernemers.

Wie ben jij?

• Je bent sociaal maatschappelijk betrokken
  • Representatief
  • Je kunt oprechte interesse tonen
  • Overtuigend
  • Je kunt gesprekken voeren op elk niveau
  • Proactief
  • Je beheerst de Nederlandse taal, Engels is een pre
  • In het bezit van een eigen auto

Wat bieden wij jou?

• Een mooie plek binnen een organisatie waar plezier, waardering en betrokkenheid op vele fronten terug te vinden is
  • Project of freelance basisvergoeding
  • Provisieregeling
  • Onkostenvergoeding
  • Reiskostenvergoeding

Sollicitatie:
Overtuig jij ons van jouw kwaliteiten? Stuur dan je CV plus een motivatie naar vacatures@stichtingmvi.nl o.v.v. Commercieel Medewerker Buitendienst. Wij nemen dan spoedig contact met je op.